\

איך בוחרים ציוד למסעדות

ציוד למסעדות

בחירת ציוד למסעדות מתחלק לכמה קטגוריות. האחת היא ציוד למטבח אשר משמש להכנת המזון על ידי השף, הטבח והעובדים, השנייה היא כלי האוכל המשמשים ככלי הגשה למנות השונות עבור באי המסעדה והשלישי  היא ריהוט נוח ונעים למראה עבור האורחים.

איך בוחרים ציוד למסעדות

הציוד אשר נרכש עבור המסעדה צריך להיות תואם לאופן ההכנה וההגשה של סוגי התפריטים המוצעים ללקוחות. אם מדובר במסעדה אשר אפשר לאכול בה מאכלים ביתיים והיא מגישה לאורך כל היום את המאכלים הללו אשר התבשלו בסירים עמוקים ורחבים, יש לרכוש את מלאי הסירים הנחוץ עבור כל סוגי המאכלים, מחבתות עבור הפריטים אשר אותם מטגנים כמו דגים וסוגים שונים של ירקות ועוד. לנוחות מרבית כדאי לרכוש מחבתות בכמה גדלים כדי שתהיה אפשרות להכין כמות גדולה או כמות קטנה של המוצר בהתאם לכמות ההזמנות של הלקוחות.

העבודה במטבח היא דינאמית מאד וכדי לא לעכב אותה עקב חוסר במחבת זמינה או סיר בגודל הנדרש, קונים תמיד כמות גדולה יותר מהצורך הממוצע וכך הציוד הבסיסי קיים תמיד ואפשר להשתמש בו לכל מטרה.

במטבח מתבצע שימוש גם בכלים ייחודיים המותאמים למנות ספציפיות כמו לדוגמה סיר הכולל ארבעה עיגולים עמוקים לטיגון צ'יפס, סירים מנירוסטה או מחומרים אחרים אשר מתאימים לבישול ארוך כמו לדוגמה חמין בסופי השבוע.

כלי אוכל למסעדות

ההשקעה בעיצובה ונראותה של המסעדה נמשכת גם בעת בחירת כלי האוכל אשר יוגשו לאורחים. לכל מסעדה קיים צביון משלה ותפריט ייחודי וכלי האוכל משתלבים באג'נדה זו. אם הבחירה נופלת על כלים למסעדות אשר הם צבעוניים, נוצרת במקום אווירה תוססת לאור השילוב של גווני אדום, ירוק, צהוב וכל גוון אחר הנראה על שולחן הסועדים. לחילופין, אפשר לקנות כלי אוכל סולידיים בגוונים בהירים כמו לבן, שמנת או אפור, הקיימים במבחר גדלים וצורות, אשר יעניקו תחושה של מקום סולידי ומוקפד.

ליצירת אווירה יוקרתית, אפשר לרכוש כלי אוכל ייחודיים מפורצלן בגוונים בהירים עם עיטורי זהב ולהוסיף לכך סכו"ם איכותי אשר גם הוא מלווה בעיטורי זהב. הסינרגיה בין הכלים והסכו"ם היא מושלמת והופכת כל שולחן אוכל לפינה בארמון מלוכה.

ריהוט למסעדות

הלקוחות מגיעים למסעדות כדי ליהנות ממאכלים יוצאי דופן אך רגע הכניסה למסעדה מותיר עליהם רושם עז והם נהנים לראות את עיצובה ונראותה. בחירת ריהוט למסעדות נובע מהרצון להנעים את זמנם של הלקוחות, להעניק להם מקומות ישיבה נינוחים, איכותיים ויציבים, לתת להם ליהנות משילוב מנצח של ריהוט יוצא דופן ופונקציונלי אשר מתאים תמיד לכל סוגי הארוחות.

כסאות בר יפהפיים ליד הדלפק, שולחנות עגולים או מלבניים בעלי טקסטורה ייחודית, כיסאות מעוצבים בשלל גוונים, כמו כן ארוניות ועמדות שירות פונקציונליות לנוחותם של המארחים והמלצרים לאורך כל המשמרת.